Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookies (tzw. ciasteczek), które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych i marketingowych.  Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce cookies.

 

zamknij

FAQ, czyli najczęściej zadawane przez Was pytania


Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy jest zależny od wybranej metody dostawy, wagi oraz wielkości zamówienia. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami w zakładce Płatność i dostawa


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas dostawy jest zależny od wybranej metody dostawy oraz magazynu, z którego zamówienie będzie wysłane. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami w zakładce Płatność i dostawa


Co w przypadku, gdy nie uda mi się dokonać płatności przez szybkie przelewy Przelewy24.pl?

Jak to czasami mówią „złośliwość rzeczy martwych” :-( Jeśli dojdzie do takiej sytuacji bardzo prosimy o kontakt pod adresem e-mail sklep@ulicazabawek.pl lub o kontakt telefoniczny pod numerem 506 681 298.


Po jakim czasie nieopłacone zamówienie zostaje anulowane?

Na przelew czekamy 5 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

 

Czy produkty, które znajdują się w koszyku są rezerwowane?

Produkt zostaje zarezerwowany w momencie opłacenia zamówienia.


Czy mam prawo do zwrotu?

Oczywiście, że tak! Zgodnie z prawem Konsumenta produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby to zrobić niezbędne jest wypełnienie formularza, który znajduje się tutaj. Prosimy również o kontakt z nami, żebyśmy mogli podać Wam adres, na który należy wysłać zwracany towar.


Czy rejestracja jest niezbędna do złożenia zamówienia?

Dostępna jest opcja złożenia zamówienia bez rejestracji :-)


W jaki sposób mogę założyć konto w sklepie Ulicazabawek.pl?

Nic bardziej prostego :-) Wystarczy, że na dole naszej strony znajdziesz zakładkę „Zarejestruj się”, a następnie uzupełnisz swoje dane :-)


Co w przypadku, gdy nie otrzymam potwierdzenia złożenia zamówienia?

Czasami zdarza się tak, że wiadomość potwierdzająca zamówienie przychodzi z opóźnieniem albo tafia do SPAMU. Warto też sprawdzić czy email, który był podany przy zamówieniu, jest poprawnie wpisany. W razie problemów prosimy o kontakt z nami.


Czy zamówienie można odebrać osobiście?

W tej chwili nie, ale nie wykluczamy tego w przyszłości. Na razie sklep Ulicazabawek.pl prowadzi tylko sprzedaż internetową.

 

W jakich godzinach można się z Wami kontaktować?

Tak naprawdę, sklep jest czynny od 9.00 do 17.00, ale jak to w życiu bywa bardzo często odpisujemy na maile w godzinach wieczornych lub nocnych, więc jak jest jakaś sprawa niecierpiąca zwłoki, dzwoń lub pisz do nas, a my postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć :-)

 

Kto pokrywa koszty zwrotu produktu lub wysyłki reklamowanego produktu?

Na początku należy rozróżnić fakt, że są to dwie osobne kwestie. Jeżeli chodzi o zwrot towaru to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta macie możliwość rezygnacji z zakupu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny zwrotu i w takiej sytuacji koszt wysyłki spoczywa na Was. W sytuacji, kiedy produkt okazuje się wadliwy, to my ponosimy koszt wysyłki. W obu przypadkach prosimy o kontakt z nami, w celu przekazania informacji, na jaki adres odesłać towar.

 

Czy ceny podane na stronie zawierają koszt przesyłki?

Cena podana na stronie jest ceną samego produktu. Nie uwzględnia ona kosztu dostawy.


Czy wysyłacie towar za granicę?

Sklep Ulicazabawek.pl prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski.

 

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Sklep Ulicazabawek.pl nie posiada opcji płatności przy odbiorze.


W przypadku jakichkolwiek innych pytań zachęcamy do kontaktu z nami :-)